Jste stavební firma, řemeslník nebo hledáte velkoobchod stavebnin?
Chcete výhodnější ceny stavebních materiálů a s dopravou kamkoliv po celé ČR?
Naše stavebniny StavbaOnline.cz vám nabízí spolupráci, díky které ušetříte na nákupních cenách.
6 důvodů, proč spolupracovat s námi
- Máme více jak 60 smluvních skladů stavebního materiálu po celé ČR.
- U nás nakoupíte široký sortiment kvalitních stavebnin za velmi výhodné ceny.
- Jako velkoodběratelům vám poskytneme slevu min.3% a více.
- Výběr materiálů a objednávku uděláte z pohodlí vašeho domova během několika málo minut, popřípadě přes naši infolinku.
- Díky více jak 10.000 spokojených zákazníků jsme držiteli certifikátu Ověřeno zákazníky od Heureka.cz
- Jsme zkušení prodejci stavebnin, fungujeme již více jak 7 let.
Čtěte dál, nebo klikněte na náš odkaz a podívejte se na naši nabídku.
Jak nakupovat
Výběr zboží
Katalog – v levé části stránky se nachází seznam kategorií a podkategorií. Vyberte si Vámi požadovanou kategorii a klikněte na její název. Přejdete na stránku kategorie, kde je vypsán seznam produktů nebo podkategorií. Pro detailní popis produktu klikněte na:
- název zboží
- obrázek zboží
Nemůžete najít Vámi požadovaný produkt? V tom případě použijte:
- Vyhledávání – zadáním slova nebo slovního spojení rychle naleznete to, co hledáte.
- Poptávkový formulář – pokud jste v našem katalogu nenašli Vámi požadovaný produkt, napište nám pomocí poptávkového formuláře Vaše přání a my se Vám v co nejkratší době ozveme, zda jsme schopni produkt, o který máte zájem, sehnat.
Vložení zboží do košíku
Produkt vložíte do košíku pomocí tlačítka „přidat do košíku“. Po vložení zboží do košíku Vás systém automaticky přesměruje do košíku.
Kontrola zboží v košíku
V „Košíku“ můžete změnit počet objednaných výrobků (automaticky 1ks), nebo je odebrat z košíku křížkem u jednotlivých výrobků. Tlačítkem „pokračovat v nákupu“ se vrátíte zpět do katalogu výrobků.
Objednání zboží
- Po stisknutí tlačítka „Objednat“ v nákupním košíku se dostanete do objednávkového formuláře (krok 1), kde vás systém vyzve k vyplnění.
- Kontaktní adresa – jméno, příjmení, popř.název firmy, adresa atd.
- Dodací adresa – vyplníte v případě, že se neshoduje s výše uvedenou.
- Druh dodání – zvolíte způsob dodání, jako osobní odběr, obchodní balík České pošty atd.
- Slevový kupón – pokud jste e-mailem obdrželi od naší firmy slevový kupón, zde vyplníte číselný kód kupónu.
- Druh platby – zde si zvolíte způsob uhrazení zboží, jako například hotově, dobírkou nebo splátkovým systémem.
- Shrnutí cen – ukáže Vám celkovou objednávku a součet cen za zboží a dopravu.
- Poznámky – můžete využít k doplnění informací vztahující se k objednávce, které nejsou výše uvedeny.
- Následně po stisknutí „pokračovat“ se zobrazí shrnutí objednávky, kde si zkontrolujete správnost Vámi vyplněných údajů a pokud je vše správně, kliknete na „odeslat objednávku“. Poté se objednávka odešle k nám.
Čtěte dál, nebo klikněte na náš odkaz.
Další postup po odeslání objednávky, platba
Po vyplnění a odeslání Vaší objednávky nejdříve zjišťujeme skladovou dostupnost Vámi objednaného materiálu z nejbližšího,nebo Vámi požadovaného skladu. Poté Vás co nejdříve kontaktujeme (nejlépe telefonicky) a domluvíme se s Vámi na termínu dodání, způsobu a ceně dopravy apod. V případě nedostupnosti nebo nevyhovujícího termínu dodání Vámi požadovaného materiálu Vám nabídneme alternativní produkt se stejnými nebo srovnatelnými parametry a vlastnostmi. V případě, že se dohodnete s naším pracovníkem na jakýchkoliv změnách, tyto provedeme samozřejmě za Vás, nebudete s tímto mít žádné další starosti.
Po upřesnění a ujasnění vše výše uvedeného Vám mailem pošleme zálohovou fakturu, kde jsou uvedeny všechny údaje k platbě. V této faktuře máte v poznámce uveden i dohodnutý termín dodání. Po zaplacení této faktury Vám pošleme mailem „poukaz k odběru“, ve kterém jsou uvedeny všechny potřebné údaje k vyzvednutí materiálu, včetně kontaktu na Vámi vybraný sklad, tedy adresa, telefonní číslo, otevírací doba. V Brně je možné provést platbu i hotově u nás v kanceláři na Vodařské 7 v 1.patře (viz kontakty). Při zaplacení obdržíte vytištěný poukaz k odběru, se kterým ihned můžete jet pro materiál do skladu.
V případě sjednané dopravy budete samozřejmě kontaktováni předem zaměstnancem skladu,ze kterého Vám zboží povezou, k domluvě termínu dodání.
Po vlastním odběru materiálu ze skladu, nebo po převzetí materiálu dopravní službou, obdržíte poštou cca do 14 dnů koncovou „papírovou“ fakturu-daňový doklad.
Zajímá víc, klikněte na odkaz a podívejte se.
Podívejte se na další naše zajímavé články
Napsat komentář